:P

  2012-07-22 / 09:51:26 / I.S.A /

lol gonatt


Sandr

Vilken jävla pudding

2012-07-22 @ 14:36:50
URL: http://www.sandrafalk.devote.se
anonym

varför gjorde du (isa) och gustav slut?? ni var ju såå det finaste paret, som gjorda för varann båda lika fina på insidan&utsidan! känner gustav ganska bra, och jag säger bara: jag förstår bara att du dumpar han! snobbig jävla 08, kaxig, bryr sig bara om hue folk ser ut, skiter i skolan och drar till alla husjävlar i olika länder. men ni förtjänar ända varandra eftersom att du är en utseendefixerad hora. ditt hår är jättefint men komigen hur många % naturligt är det egentligen? och förklara det som händw på srettopsniart då? (om du fattar?) du var säkert bara ihop med honom för att han är är så bra på innebandy och spelar i landslaget eller vad det nu är? men jag orkar inte bry migom att umeås största drygaste kaxigaste player och ännu en hora breakat! det är ju bra, då kan vi riktiga tjejer få de bra killarna so gustav! snyggjäveln ska bli min, du ska se att han en ny tjej (jag) inom en vecka!:)

2012-07-23 @ 21:57:36
anonym

tagga flyga i hans helikopter<3

2012-07-23 @ 22:22:21
axel

HAHAHAHAHA ^ innebandylandslag

2012-07-23 @ 22:23:06
URL: http://lanttofjanttolol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: