dag1s bästa å sämsta

  2014-02-18 / 00:58:03 / I.S.A /
dagens bästa:
• min iPod har vaknat efter ca 3 år i dvala alltså YEEEES! nu sitter jag och ravear vad jag lyssnade på i åttan alltså iiiiit's tricky to rock a rhyme to rock a rhyme that's right on time it's TRICKY it's TRICKY, TRICKY!!! mkt run dmc och lords of the underground och JÄTTEmkt m83, var ändå ganska cool?!?!
• har nybäddad säng<33
• körde fotboll och nå jenka-aktigt en hel danslektion haha så jävla najs det är ju kul att köra fotboll med dåliga!! inget klår dock "lägre tempo"(eller va d kallades??)-halvan av 9M, mmm luv u
• LAGADE FATTIGA RIDDARE sååå underskattat alltså helt perfekt när vallmofrallan blitt torr
• duschade när torktumlaren var igång och den blåste ut varmluft så kunde blåsa mig varm alltså så mkt vardagslyx

dagens sämsta:
• önskar jag var glad OBS inte för att vara glad men för att: kunna lyssna på ledsen musik och bli ännu gladare särskilt musik om kärlek som ej går när man e kär och har det bra det är så mycket pluspoäng!! binder lite ihop med min livsfilosofi/levnadssätt som jag kan förklara en gång, eller tror att alla vet den lol försöker ju sprida den hela tiden
• plugga biologi det gick dåligt vi prata ba tattooz hela tidn:/
• slog i kärringnerven (?) lol skriver mest detta som utfyllnad så min dag inte ska va så mycket på plus-sidan för det var den inte, den var NEUTRAL


Jessi

hahaha åh!!! idrott med 9M!!! "snabbt tempo" eller... "lugnare tempo"... classic

2014-05-28 @ 22:16:42
URL: http://winsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: